做人就是最大的生涯規劃:從台灣選舉看這時代下人的前景規劃

從不同世事,可以看到人生和團隊規劃,如不想或不懂順應時勢,就會後退。台灣選舉,民進黨大敗係因為贏嘅條件已經隨時代而改變。

點解民進黨輸成咁?

其實有無人諗過,就係因為民進黨嘅候選人成日強調自己「好」,而且事實上又真係非常「好」。吊詭嘅係,啲選民會選國民黨,或者投唔落而選擇不投票。

最近一兩年接觸到嘅人事物,使我終於都明白一點:果啲唔好嘅人係佔大多數,所以佢哋唔會鐘意啲好嘅人。

用傑出精英嘅形象出嚟選,佢哋完美就即是嘲諷緊呢啲失敗者嘅人生,對比出大多數人嘅失敗,於疫情之中低落失意之可悲。咁嘅情景,果啲唔好嘅人又點會想投俾民進黨呢?佢哋只係想要一啲自己喜歡、有共鳴感,似個土包嘅人可以選上去,感覺自己都好似會有出頭天。

最差嘅人都可以選到,對呢啲市井大眾而言反而係一種希望。佢哋想睇嘅係,被恥笑之人嘅大逆襲,而唔係精英們贏完又贏。

喺呢個急速滑落嘅時代,全無信心能夠自己打出一片新天嘅人、自甘墮落嘅人、認命不上進嘅人,就係會特別痛恨果啲仍然想戰鬥到底、力爭上游嘅人,因為後者有希望,更加襯得前者陷入青春倒數之絕望可悲。

所以我好同意某作者所言,要以劣幣驅逐劣幣之說,甚至,我認為要用更劣嘅幣去做,因為多數人嘅人性只會隨著時勢更劣而越加惡劣,比劣幣好一點點,就已經係死罪。

往日被認為係對選舉有利嘅好條件,已經倒過來成為致命硬傷,因為啲人已經唔再有追求,而係想拉著每一個人去同佢哋一齊墮落。

現在,喺大時代裡竭力做好自己、爭取榮耀,就已經是對墮落之人最大嘅嘲諷。

然而,我哋可以嘗試捫心自問,到底要為一時勝利而媚俗從眾,還是忍受長年嘅失意咁去追求真善美呢?

 

作者:辣椒F

想法和做人都是小辣椒,涉獵不同有趣圈子,對人生規劃和世事處理有獨到的一套看法。

Add your comment