Published on March 14, 2012 by

主持:JuNieo

嘉賓: Chrisy 韓劇?韓星?泡菜?韓屋?韓語?文化定係韓流?十個朋友�有十個都好奇問我,為乜要揀韓國? 韓國,對我嚟講就好似一個夢中情人一樣。一直以來,我愛佢,並唔係單純因為某一原因,而係佢嘅全部。言語不能表達嘅愛,我以行動(工作假期)來印證。 抱住呢個心態去韓國工作假期嘅就係我-크리시(Chrisy) 韓國工作假期 Host 之一 嘉賓: Fion Lau 溫室長大的我, 縱使曾在澳洲留學三年, 每年必出走3次旅行…..但在朋友心目中我都係外柔內柔…..除了澳洲, 韓國便是另一個我喜歡的國家, 心想30歲前去嘗試一下, 再証明給朋友看我的獨立, 去接觸當地社會文化, 多方面學識人與人的溝通去交新朋友, 見識多些, 感受多些, 學習多些, 為自己留下一段難忘回憶!! 嘉賓: Molly Tam 我識煮飯,洗衫,洗碗,抹地… 但我唔會做,因為屋企人會做。 如果離開溫室,我到底可以捱幾耐呢? 既然決定出走香港試試自己,當然搵個我鍾意既地方啦。 韓國,無論食物,環境,語言,娛樂都係我鍾意既, 無條件GoGoGo!! 祝我旅途愉快!!

Tag

Add your comment